ζωή σχέση

Δύσκολες καταστάσεις, ένα μήνα μετά...

Τρίτη 1 Νοεμβρίου 201603:59Voltsek

Ήδη πέρασε παραπάνω από ένας μήνας από τον χωρισμό και δεν ήταν καθόλου εύκολος μήνας. Ήμασταν μαζί μόνο δύο μήνες αλλά με έχει επηρεάσει περισσότερο απ' ότι περίμενα. Ένας λόγος είναι ότι μου άρεσε πραγματικά. Η πρώτη σχέση που έκανα, πριν αρκετά χρόνια είναι και η μόνη που άξιζε μέχρι τώρα, η μόνη ουσιαστική σχέση με έναν αξιόλογο άνθρωπο. Όλοι όσοι ακολούθησαν ήταν αποτυχημένες απόπειρες και απελπισμένες προσπάθειες. Μόνο ο Μ. είχε τις προδιαγραφές να φανεί αντάξιος της πρώτης μου σχέσης. Είχε όλα όσα έψαχνα. Ήταν όμορφος, ώριμος και σοβαρός παρά το νεαρό της ηλικίας του, θέλαμε τα ίδια πράματα και περνούσαμε καλά στο σύντομο διάστημα που ήμασταν μαζί. Πραγματικά δεν πίστευα ότι στάθηκα τόσο τυχερός.

Ήταν και το μόνο καλό στοιχείο στη ζωή μου αυτή την περίοδο. Σε όλους τους άλλους τομείς της ζωής μου, υπάρχουν διάφορα θέματα, για τα οποία σε μεγάλο βαθμό φταίω εγώ, λόγω κακών επιλογών ή απραξίας. Όταν ήμουν μικρότερος φανταζόμουν τη ζωή μου πολύ διαφορετική απ' ότι είναι σήμερα. Προβλήματα οικογενειακά, επαγγελματικά, με φίλους κλπ που έκαναν την καθημερινότητα μου πιο σκοτεινή και το πρόσωπο αυτό την έκανε αρκετά πιο φωτεινή. Ήταν το μόνο μου στήριγμα και ξαφνικά το έχασα και αυτό. Σαν κτίριο που όταν σπάει και η τελευταία του κολόνα, καταρρέει.

Αυτή τη στιγμή, έχω να αντιμετωπίσω πολλά μέτωπα, να προσπαθήσω να βάλω τη ζωή μου σε μία τάξη και όλο αυτό μου φαίνεται βουνό. Η προοπτική μίας νέας σχέσης μοιάζει απίθανη για ψυχολογικούς και πρακτικούς λόγους και αυτό με θλίβει ακόμα περισσότερο. Είναι ελάχιστα τα πράγματα που μου δίνουν χαρά και δεν ξέρω από που να πιαστώ για να πάρω δύναμη και να συνεχίσω. Με μικρά, σταθερά βήματα και πολύ προσπάθεια, θέλω να ελπίζω ότι το αύριο θα είναι πιο φωτεινό.

Ισως σε ενδιαφερουν

2 σχόλια

  1. Μη τα βάζεις κάτω, όλοι Φάνταζομαστε πως θα ναι η ζωή μας αλλά παντα πεφτουμε εξω γιατί η ζωή μπορεί να αλλάξει μέσα σε δευτερόλεπτα.....βρες στήριγμα σε ατομα που έχουν αξία κάνε πραγματα που θα σε χαροποιησουν και θα σε κανουν να νιώθεις ζωντάνια.....και κοιτα γύρω σου ίσως υπάρχουν πράγματα που μπορείς να αλλαξεις ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάλε σε μια σειρά τα επαγγελματικά που είναι τα σπουδαιότερα, και θα έρθουν και τα υπόλοιπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας