γκόμενος μοναξιά

Μοναχικές γιορτές

Τρίτη 3 Ιανουαρίου 201704:57Voltsek

Πέρασαν τα Χριστούγεννα. Πέρασε η Πρωτοχρονιά. Με τη μοναξιά κι ένα ποτό στο χέρι για συντροφιά. Δεν στο είχα πει, όμως ονειρευόμουν να περνούσαμε μαζί τις γιορτές. Τότε που ακόμα ήσουν στη ζωή μου και της έδινες χρώμα. Εσύ και εγώ. Να σε φιλάω μπροστά στο χριστουγεννιάτικο δέντρο. Να σου δίνω το δώρο σου και να σε βλέπω να χαμογελάς. Εγώ δεν ήθελα τίποτα. Εσύ θα ήσουν το δώρο μου. Κι όταν θα μας έβρισκε το νέο έτος μαζί, αγκαλιασμένους, θα ήταν η ιδανική αρχή για τη νέα χρονιά. 

Ήξερα βέβαια ότι αυτό δεν θα γινόταν. Δεν θα άφηνες την οικογένεια σου, σε είχαν ανάγκη. Το καταλαβαίνω όμως. Ήταν πολύ νωρίς για να αντικαταστήσω τους ανθρώπους που είχαν τον πρωταρχικό ρόλο στη ζωή σου. Δεν θα με πείραζε η απουσία σου. Επειδή θα ήξερα ότι υπάρχεις στη ζωή μου. Η σκέψη σου και μόνο θα ήταν αρκετή για να μου προσφέρει τη χαρά. Ξέροντας ότι κι εσύ νιώθεις το ίδιο για μένα. Δεν έχει σημασία αν τα σώματα είναι χώρια, όταν οι ψυχές είναι μαζί. Έπρεπε να μάθω να σε μοιράζομαι. 

Τρεις μήνες πέρασαν χωρίς επαφή. Δεν ήθελες. Δεν το είπες αλλά το έδειξες με τον τρόπο σου. Κάθε μέρα που περνούσε, ήταν μία πληγή που μεγάλωνε αντί να γιατρεύεται. Τι κι αν είναι εποχή χαράς για τους υπόλοιπους; Εμένα η θλίψη με έχει κυριεύσει. Που δεν είσαι εδώ. Που δεν είμαι κομμάτι της καθημερινότητας σου. Που το όνειρο κράτησε τόσο λίγο.

Δυο μέρες πριν τα Χριστούγεννα ήταν τα γενέθλιά μου. Αναρωτιόμουν αν μου ευχηθείς. Το ήθελα αλλά ήξερα ότι δεν είχες λόγο να το κάνεις. Κι όμως. Ήταν μεγάλη η έκπληξη και η χαρά μου όταν είδα το όνομα σου με τις ευχές σου, στο κινητό μου. Κι ας ήταν τυπικό. Έτσι μου έλεγαν οι φίλοι μου. Εγώ προσπαθούσα να βρω κάτι παραπάνω σε αυτή την κίνηση. Θα μπορούσες να μη στείλεις. Θα μπορούσες να αδιαφορήσεις. Ίσως να μπήκες σε δίλημμα. Ίσως να θύμωσες που βρέθηκες σε αυτή τη θέση. Πιθανόν να νίκησε η τυπικότητα και αυτός να ήταν ο λόγος που έστειλες κι όχι ένα μικρό ενδιαφέρον που κρύβεται κάπου βαθιά μέσα σου, όπως θα ήθελα να πιστεύω. Μάλλον δεν θα το μάθω ποτέ.

Αν τώρα υποδέχομαι τη νέα χρονιά με περισσή στεναχώρια, για σένα εύχομαι το καλύτερο. Να σου φέρει μόνο καλά. Να βρεις αυτό που θα σε κάνει ευτυχισμένο. Κι αν το βρεις, θα κλέψω λίγη απ' την ευτυχία σου.

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας