γκόμενος γνωριμία

Ένας χρόνος μετά...

Τετάρτη 26 Ιουλίου 201701:15Voltsek

Πέρασε ακριβώς ένας χρόνος από τη μέρα που γνώρισα τον Μ. Πόσο διαφορετικά ήταν τότε τα πράγματα. Γεμάτος χαρά και ενθουσιασμό που θα τον γνώριζα αλλά και άγχος. Μιλούσαμε ήδη λίγο καιρό και είχαμε αποφασίσει να πάω να τον βρω εκεί που έμενε. Θα το συνδύαζα δηλαδή με μία καλοκαιρινή εκδρομή. Σαν σήμερα τον είδα πρώτη φορά, ανταλλάξαμε τα πρώτα μας φιλιά, κάναμε τις πρώτες μας βόλτες... Ήταν η αρχή για κάτι πολύ όμορφο που θα διαρκούσε δυστυχώς πολύ λίγο, όμως εγώ δεν το ήξερα αυτό τότε. Μόλις δύο μήνες κράτησε, τρεις σχεδόν αν υπολογίσεις και την επικοινωνία μας πιο πριν. 

Τρεις μήνες ευτυχίας και έπειτα αρκετοί μήνες θλίψης και απογοήτευσης. Ένα χρόνο μετά, ακόμα το μυαλό είναι εκεί. Νοσταλγία για τις όμορφες στιγμές και απορία αν θα ξαναέρθουν και πότε. Μετά από εκείνον τίποτα, ένα κενό, σαν να αποσύρθηκα από το ερωτικό παιχνίδι. Δεν είναι ότι δεν ήθελα να γνωρίσω κάποιον άλλον, αντιθέτως, το είχα μεγάλη ανάγκη. Όμως δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις κάποιον, όχι απλά για να γεμίσει ένα κενό αλλά για να αντικαταστήσει επάξια αυτό που έχασες. Δεν βρέθηκε κάποιος, στις λιγοστές προσπάθειες που έκανα είναι η αλήθεια, να με κάνει να χαμογελάσω και να πω "Εδώ είμαστε, βρήκα αυτό που έψαχνα". 

Πολλές ανούσιες συνομιλίες, πρόσωπα αδιάφορα, ελάχιστα ραντεβού... Κανένας δεν μου προκαλεί το ενδιαφέρον, σχεδόν από την αρχή φαίνεται ότι κάτι δεν κολλάει. Πόσο δύσκολο είναι να συντονιστούν τα θέλω δύο ανθρώπων για να γίνουν ένα στην πορεία; Η μοναξιά γίνεται αβάσταχτη αλλά και τρόπος ζωής σιγά σιγά.

Πρόσφατα γνώρισα ένα παιδί, σε φιλικούς όρους βέβαια, αλλά εμένα μου άρεσε αρκετά ώστε να σκέφτομαι την πιθανότητα να προχωρήσει παρακάτω. Δεν ξέρω όμως πως το βλέπει εκείνος. Δεν μιλήσαμε καθόλου περί αυτού. Είναι όμως σε αρκετά δύσκολη φάση με τα ψυχολογικά του και αναρωτιέμαι αν είναι καλή ιδέα να μπλέξω με μία τέτοια περίπτωση. Προς το παρόν, για πρακτικούς λόγους, δεν μπορώ να ασχοληθώ περισσότερο μαζί του.

Πέρυσι ήταν ένα θαυμάσιο καλοκαίρι. Φέτος γιατί να μην είναι το ίδιο; Γιατί να μην έχω κι εγώ το μερίδιο μου σε έναν καλοκαιρινό έρωτα;

Ισως σε ενδιαφερουν

0 σχόλια

Γράψε ένα σχόλιο:

Popular Posts

Κανε την εξεταση

Checkpoint



Φορμα επικοινωνιας